Sprawdź także
Jump Planet

Wałbrzych

Start

Jump Planet Gym Wałbrzych

ul. Henryka Wieniawskiego 19
58-306 Wałbrzych

+48 690 961 900
walbrzych@jumpplanetgym.pl

 

Godziny otwarcia

poniedziałek – piątek 7:00 – 22:00
sobota 8:00 – 21:00
niedziela 8:00 – 20:00

Honorujemy karty:

Zasady korzystania z kart

Karnety

GYMone
1 wejście

Pojedyncze wejście

25

Brak opłaty za kartę
Wejście nielimitowane czasowo

GYMkarnet
OPEN

Karnet sportowy
Bez ograniczeń

95/mc

Dla klientów, którzy podpiszą z nami umowę na 12 miesięcy

GYMkarnet
OPEN

Karnet sportowy
Bez ograniczeń

119/mc
Ważny 31 dni od daty zakupu

Dla klientów
bez podpisywania umowy

GYMkarnet
student

Karnet sportowy
bez ograniczeń

89/mc
Ważny 31 dni od daty zakupu

Dla studentów
nielimitowany dostęp

GYMkarnet
senior

Karnet sportowy
bez ograniczeń

69/mc
Ważny 31 dni od daty zakupu

Dla osób od 60 lat
nielimitowany dostęp

GYMkarnet
OPEN do 16

Karnet sportowy do 16.00

89/mc
Ważny 31 dni od daty zakupu

Cena karty 10 zł
Nielimitowany dostęp

GYMkarnet
dla służb mundurowych

Karnet sportowy
bez ograniczeń

89/mc
Ważny 31 dni od daty zakupu

Nielimitowany dostęp

GYMkarnet
4-pack

Karnet sportowy
na 4 wejścia

69
Ważny 31 dni od daty zakupu

Cena karty 10 zł
4 wejścia w cenie karnetu nielimitowane czasowo

GYMfitness

1h zajęć

 

20

nie dotyczy korzystania z siłowni

GYMFitnessOpen

karnet sportowy bez ograniczeń

nie dotyczy korzystania z siłowni

89/mc

Pierwsze wejście

FREE

Opłata za GYMkarnet

Aby wejść na siłownię wymagana będzie imienna karta magnetyczna.

W PRZYPADKU ZAGUBIENIA KARTY LUB USZKODZENIA UNIEMOŻLIWIAJĄCEGO JEJ ZESKANOWANIE OPŁATA ZA NOWĄ KARTĘ WYNOSI 10ZŁ.

10

Pamiętaj zabierz swoją kłódkę!

Aby w szatni zamknąć rzeczy w szafce potrzebna będzie kłódka. Możesz przynieść swoją (średnica otworu to ok 5 mm) lub zakupić bezpośrednio na siłowni.

🔒

Zajęcia

Fit & Burn
Grafika Fit & Burn
Fitness na trampolinach
Grafika Fitness na trampolinach
Strong Women
Grafika Strong Women
Cross Kids
Grafika Cross Kids
Cross Fight
Grafika Cross Fight
Cross Trening
Grafika Cross Trening
TBC – Total Body Condition
Grafika TBC – Total Body Condition
FBW – Full Body Workout 
Grafika FBW – Full Body Workout 
Trening obwodowy
Grafika Trening obwodowy
Crossfit
Grafika Crossfit
Tabata
Grafika Tabata
Zdrowy kręgosłup
Grafika Zdrowy kręgosłup
Trening personalny
Grafika Trening personalny

Fit & Burn

Fit & Burn to zajęcia grupowe na których będziemy spalać tkankę tłuszczową  na brzuchu udach i pośladkach oraz wzmacniać mięśnie. Trenig Fit & Burn odbywa się z wykorzystaniem swojego ciężaru ciała oraz różnego rodzaju sprzętu. Podczas treningu Fit & Burn pojawią się elementy Tabaty, elementy Fitball, Miniband, i wiele innych ciekawych metod treningowych.

Kup karnet

Fitness na trampolinach

Kup karnet

Strong Women

(ramiona, plecy, barki)

Głównym założeniem zajęć Strong Women jest kształtowanie, wysmuklenie oraz wzmocnienie mięśni ramion, pleców i barków.

Podczas zajęć ćwiczymy na małych ciężarach. Zajęcia Strong Women są dla Kobiet na każdym poziomie zaawansowania.

Kup karnet

Cross Kids

CrossKids stawia na ćwiczenia ogólnorozwojowe, wytrzymałościowe, dzięki czemu dzieci w przyszłości mogą zostać świetnymi sportowcami w innych dyscyplinach. Trening ma na celu poprawę zwinności, szybkości, koncentracji, gibkości, równowagi, koordynacji, wytrzymałości oraz wzmocnienia poczucia własnej wartości.

Kup karnet

Cross Fight

rossFight to ogólnorozwojowa, wytrzymałościowo-siłowa metoda treningowa przygotowująca organizm do sportów walki. Zajęcia pozwalają na poprawę sprawności ogólnej, mobilności, wytrzymałości całego organizmu. Treningi są świetnym sposobem na spalenie tkanki tłuszczowej oraz budowanie funkcjonalnych mięśni.

Kup karnet

Cross Trening

CrossTraining to określenie wszechstronnego treningu ogólnorozwojowego, który angażuje wszystkie partie mięśniowe w tym mięśnie głębokie. Jego celem jest osiągnięcie równowagi między siłą mięśni, a ich wytrzymałością. Efektem cross treningu jest znaczna poprawa wydolności, wytrzymałości, dynamiki i koordynacji ruchowej.

Kup karnet

TBC – Total Body Condition

Trening Total Body Condition umożliwia ukształtowanie sylwetki w dość krótkim czasie oraz zwiększenie tempa przemiany materii i zredukowanie poziomu tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia TBC korzystnie wpływają na wydolność fizyczną i siłę mięśni. Trening obejmuje sekwencje prostych układów, które uruchamiają dolne i górne partie mięśni. 
Główne korzyści płynące z wykonywania treningu Total Body Condition to wzmocnienie mięśni, zredukowanie tkanki tłuszczowej, poprawa kondycji fizycznej oraz lepsza wydolność tlenowa organizmu.

Kup karnet

FBW – Full Body Workout 

Nazwa (Full Body Workout) wskazuje, że jest to trening całego ciała podczas jednej sesji treningowej. Założeniem tego systemu jest wykonywanie ćwiczeń wielostawowych np. przysiad, martwy ciąg, wyciskanie. Jest to świetne narzędzie nie tylko dla osób początkujących, ale również dla osób z wieloletnim stażem treningowym.

Kup karnet

Trening obwodowy

Charakteryzuje się większą intensywnością niż trening ogólnorozwojowy. Jego cechą charakterystyczną są tak zwane obwody. W skład obwodu wchodzi kilka ćwiczeń, które swoim zakresem powinny objąć wszystkie partie mięśniowe. W trakcie jednego obwodu należy wykonać po jednej serii każdego ćwiczenia, szybko przechodząc do kolejnego. Następnie, po krótkiej przerwie, obwód jest ponownie wykonywany. Cały trening składa się zatem z kilku obwodów. Treningi obwodowe oprócz wzmacniania układu mięśniowego, wzmacniają również układ krążeniowo-oddechowy. Dodatkowo, treningi te intensywnie spalają tkankę tłuszczową, dlatego uważa się je również za dobry wybór, jeśli naszym celem jest redukcja zbędnych kilogramów.

Kup karnet

Crossfit

Crossfit to trening siłowo-wytrzymałościowy polegający na wykonywaniu intensywnych ćwiczeń. Crossfit daje spektakularne efekty, ponieważ ćwiczenia wykonywane podczas treningu są bardzo zróżnicowane. Bazują na dużej liczbie powtórzeń i wykorzystaniu ciężaru własnego ciała. Z kilku ćwiczeń takich jak – wskakiwania na skrzynię, pompki, pajacyki i skoki na skakance, tworzone są obwody, które trzeba kilka razy powtórzyć w określonym czasie. Trening jest bardzo wyczerpujący, ale jednocześnie daje niesamowite efekty pod kątem budowy masy mięśniowej, zwiększenia siły fizycznej i poprawy wydolności organizmu. Crossfit mogą trenować wszyscy, niezależnie od wieku, doświadczenia i kondycji. Jedynym warunkiem jest brak przeciwwskazań medycznych.

Kup karnet

Tabata

Tabata, czyli intensywny trening interwałowy to sposób na szybkie pozbycie się zbędnej tkanki tłuszczowej oraz poprawę wydolności organizmu. Szukając skutecznego treningu, który pozwoli poprawić wygląd sylwetki i zapewni lepszą wydolność oraz wytrzymałość organizmu, warto zdecydować się na trening Tabata. Jest on wprawdzie wyjątkowo krótki, ale jego intensywność pozwala osiągać doskonałe efekty. Trzeba tylko wiedzieć, że ćwiczenia Tabata nie są dla każdego i na pewno nie należy się na nie decydować w sytuacji, gdy mamy dużą nadwagę i otyłość lub nasza kondycja fizyczna jest równa zeru.

Kup karnet

Zdrowy kręgosłup

ZDROWY KRĘGOSŁUP to trening skoncentrowany na profilaktyce bólów kręgosłupa, uczenie prawidłowej postawy ciała, wyrównywaniu napięć mięśniowych. Odciążenie kręgosłupa, jego stabilizacja oraz silne mięśnie grzbietu – to główne zalety zajęć. Specjalnie przygotowany zestaw ćwiczeń pozwala złagodzić następstwa nieprawidłowych nawyków postawy i zapobiegać ich pogłębianiu. To znakomita przeciwwaga dla siedzącego trybu życia. Zajęcia spokojne i umiarkowane, przeznaczone dla osób, które chcą zapobiec dysfunkcjom kręgosłupa.

Kup karnet

Trening personalny

Umów się na trening personalny

Trening Personalny pod opieką wykwalifikowanego instruktora jest najbardziej efektywną formą ćwiczeń fizycznych. Są to 60 min treningi pod okiem Trenera Personalnego w dowolnej liczbie dni w tygodniu, w zależności od kondycji, potrzeb oraz możliwości klienta. Trening składa się z rozgrzewki, indywidualnie dobranego treningu, a także tak ważnego rozciągnięcia mięśni zaraz po ćwiczeniach tzw. stretching asystowany. Dzięki Treningowi Personalnemu każdy jest w stanie uzyskać swoje cele treningowe w szybki i bezpieczny sposób. Indywidualnie dobrany program treningowy podczas pierwszego spotkania z trenerem i analizy potrzeb, jest zawsze dopasowany celów klienta, dzięki czemu trening staje się przyjemnością. Regularne monitorowanie i kontakt z trenerem pozwoli ocenić postęp treningowy, a przede wszystkim utrzymać motywację.

Kup karnet

Zasady korzystania z kart

Multisport:

Posiadacze kart Multisport Plus, Multisport Classic, MultiActive – jednorazowe wejście do siłowni – rejestracja wejścia poprzez aplikację MultiSport.

FitProfit & FitSport:

Jednorazowe wejście do siłowni – raz w ciągu dnia – obowiązkowy wpis do Rejestru Wizyt Vanitystyle.

Medicover Sport:

Posiadacze MULTIPAKIETU – jednorazowa usługa open (elektroniczna weryfikacja uprawnień).

scroll up