Sprawdź także
Jump Planet
Start

Zapraszamy do siłowni Jump Planet Gym!

Dobrze wiemy, że podjęcie decyzji o rozpoczęciu treningu bywa niezwykle trudne. Jesteśmy po to by Wam pomagać i wytyczać prawidłowe szlaki na drodze do sprawności, zdrowia i dobrego samopoczucia. Naszą nadrzędną wartością jest zadowolenie Klienta z osiągnięcia celu treningowego.

Gwarantujemy profesjonalizm i sprawdzony system stopniowania trudności i intensywności treningu.

Powiedz nam, jaki jest Twój cel. Wspólnie wybierzemy trening, który będzie efektywny i bezpieczny.

Naszym klientom oferujemy możliwość ćwiczeń w komfortowych warunkach na profesjonalnym sprzęcie z pomocą doświadczonych instruktorów. Nasza siłownia posiada w pełni wyposażoną salę do ćwiczeń siłowych i aerobowych. W oddzielnej sali prowadzimy szeroki zakres zajęć fitness dla pań. Pomieszczenia posiadają wydajną klimatyzację i wentylację.

Honorujemy karty:

Zasady korzystania z kart

Karnety

GYMkarnet
OPEN

Karnet sportowy
Bez ograniczeń

99/mc
Ważny 31 dni od daty zakupu

Cena karty 10 zł
Nielimitowany dostęp

GYMkarnet
OPEN do 16

Karnet sportowy
od 7.00 – 16.00

79/MC
Ważny 31 dni od daty zakupu

Cena karty 10 zł
Nielimitowany dostęp

GYMkarnet
4-pack

Karnet sportowy
na 4 wejścia

49
Ważny 31 dni od daty zakupu

Cena karty 10 zł
4 wejścia w cenie karnetu
Dodatkowe wejście 19 zł

GYMkarnet
8-pack

Karnet sportowy
na 8 wejść

69
Ważny 31 dni od daty zakupu

Cena karty 10 zł
8 wejść w cenie karnetu
Dodatkowe wejście 19 zł

GYMkarnet
student/senior

Karnet sportowy
bez ograniczeń

79/mc
Ważny 31 dni od daty zakupu

Cena karty 10 zł
Dla studentów i osób od 60 latnielimitowany dostęp

GYMone
1 wejście

Pojedyncze wejście

25

Brak opłaty za kartę
wejście nielimitowane czasowo

Trening personalny

Trening Personalny pod opieką wykwalifikowanego instruktora jest najbardziej efektywną formą ćwiczeń fizycznych.

od 79/60 min

Opłata za GYMkarnet

Aby wejść na siłownię wymagana będzie imienna karta magnetyczna.

W PRZYPADKU ZAGUBIENIA KARTY LUB USZKODZENIA UNIEMOŻLIWIAJĄCEGO JEJ ZESKANOWANIE OPŁATA ZA NOWĄ KARTĘ WYNOSI 10ZŁ.

10

Pamiętaj zabierz swoją kłódkę!

Aby w szatni zamknąć rzeczy w szafce potrzebna będzie kłódka. Możesz przynieść swoją (średnica otworu to ok 5 mm) lub zakupić bezpośrednio na siłowni.

🔒

Zajęcia grupowe

Trening ABS
Grafika Trening ABS
Trening kulturystyczny
Grafika Trening kulturystyczny
Trening obwodowy
Grafika Trening obwodowy
Trening siłowy
Grafika Trening siłowy
Crossfit
Grafika Crossfit
Kettlebells Training
Grafika Kettlebells Training
Body Pump
Grafika Body Pump
Tabata
Grafika Tabata
Stretching
Grafika Stretching
Zdrowy kręgosłup
Grafika Zdrowy kręgosłup
Power Pilates
Grafika Power Pilates
Trening personalny
od 79 zł
Grafika Trening personalny<br>od 79 zł

Trening ABS

To zestaw ćwiczeń, które pomagają rozbudować oraz wyrzeźbić dolne i górne partie mięśni brzucha. Trening ABS wymaga sporego wysiłku, systematyczności, a także silnej woli, jednak szybko można zauważyć jego efekty. Trening ABS zapewnia rozbudowanie oraz wyrzeźbienie mięśni brzucha. Każde ćwiczenie angażuje kilka partii mięśni jednocześnie. Efekty są widoczne już po dwóch tygodniach. Jeśli komuś zależy na zrzuceniu zbędnych kilogramów, trening ABS można uzupełnić treningiem typu cardio.

Kup karnet

Trening kulturystyczny

Trening kulturystyczny to dobry wybór dla osób, którym zależy na ukształtowaniu proporcjonalnej sylwetki. Kulturystyka jest to dyscyplina sportu polegająca na uzyskaniu proporcjonalnej, jak największej masy mięśniowej, odpowiednim odtłuszczeniu ciała i wyeksponowania detalów sylwetki stanowiących o jej pięknie. Trening ten polega on na poddawaniu ciała treningowi siłowemu oraz aerobowemu. Na spotkaniach wykonywane są ćwiczenia w seriach po 8-12 powtórzeń. Ich rodzaj jest dostosowywany do indywidualnych oczekiwań ćwiczącego co do efektów, które chciałby zauważyć na swoim ciele i ewentualnych braków w sylwetce. Regularne treningi będą skutkowały wzrostem masy mięśniowej, siły, spaleniem zbędnej tkanki tłuszczowej oraz wzmocnieniem mięśni i stawów.

Kup karnet

Trening obwodowy

Charakteryzuje się większą intensywnością niż trening ogólnorozwojowy. Jego cechą charakterystyczną są tak zwane obwody. W skład obwodu wchodzi kilka ćwiczeń, które swoim zakresem powinny objąć wszystkie partie mięśniowe. W trakcie jednego obwodu należy wykonać po jednej serii każdego ćwiczenia, szybko przechodząc do kolejnego. Następnie, po krótkiej przerwie, obwód jest ponownie wykonywany. Cały trening składa się zatem z kilku obwodów. Treningi obwodowe oprócz wzmacniania układu mięśniowego, wzmacniają również układ krążeniowo-oddechowy. Dodatkowo, treningi te intensywnie spalają tkankę tłuszczową, dlatego uważa się je również za dobry wybór, jeśli naszym celem jest redukcja zbędnych kilogramów.

Kup karnet

Trening siłowy

Jedną z metod stosowanych w treningu siłowym, służącą do zwiększenia siły, jest metoda maksymalnych obciążeń, zwana także metodą ciężko atletyczną (ze względu na stosowane duże ciężary). Plan treningowy na siłę to jeden z najbardziej wyczerpujących cykli dla organizmu. Wiąże się to z wykorzystaniem małej liczby powtórzeń i dużych, niekiedy nawet skrajnie dużych, obciążeń. Warto więc pomyśleć o odpowiednim bezpieczeństwie, stosować m.in. w najcięższych seriach pas kulturystyczny oraz pamiętać o ważnej roli, jaką odgrywa partner treningowy! Trening na siłę to prawdziwy hardcore dla mięśni, ale z pewnością warto się poświęcić, gdyż większa siła w trakcie ćwiczeń to również większe możliwości, m.in. osoby silniejsze są w stanie lepiej kształtować masę mięśniową.

Kup karnet

Crossfit

Crossfit to trening siłowo-wytrzymałościowy polegający na wykonywaniu intensywnych ćwiczeń. Crossfit daje spektakularne efekty, ponieważ ćwiczenia wykonywane podczas treningu są bardzo zróżnicowane. Bazują na dużej liczbie powtórzeń i wykorzystaniu ciężaru własnego ciała. Z kilku ćwiczeń takich jak – wskakiwania na skrzynię, pompki, pajacyki i skoki na skakance, tworzone są obwody, które trzeba kilka razy powtórzyć w określonym czasie. Trening jest bardzo wyczerpujący, ale jednocześnie daje niesamowite efekty pod kątem budowy masy mięśniowej, zwiększenia siły fizycznej i poprawy wydolności organizmu. Crossfit mogą trenować wszyscy, niezależnie od wieku, doświadczenia i kondycji. Jedynym warunkiem jest brak przeciwwskazań medycznych.

Kup karnet

Kettlebells Training

Trening z kettlebells nie tylko zwiększa siłę mięśni, ale także poprawia gibkość, koordynację i dobrze wpływa na wydolność sercowo-naczyniową. Poznaj inne zalety kettlebells i zasady treningu z odważnikami. Charakterystyczne dla treningu z kettlebells jest to, że angażuje do pracy wiele mięśni jednocześnie. Najczęściej polega na wykonywaniu kilkuminutowych serii, w których wielokrotnie powtarza się ten sam ruch. Wszechstronność ćwiczeń z kettlebells powoduje, że niektórzy zaliczają je bardziej do treningu ogólnorozwojowego niż tradycyjnego podnoszenia ciężarów. Kettlebells polecane są każdemu, kto chce połączyć wysoką skuteczność treningu siłowego i wytrzymałościowego z jednoczesnym podnoszeniem ogólnej sprawności i koordynacji ruchowej.

Kup karnet

Body Pump

Ćwiczenia body pump wykonuje się z obciążeniami, najczęściej wykorzystując do tego celu sztangę, a obciążenie jest indywidualnie dopasowywane do każdej osoby. Ich ideą są sekwencje ćwiczeń wykonywanych z gryfem, na który każdy z uczestników indywidualnie nakłada odpowiadające mu obciążenie. Wykonywane są ćwiczenia wielostawowe, złożone jak np. przysiady czy wyrzuty, a wszystko to pod wodzą trenera pokazującego po kolei każdy ruch. A wszystko to dzieje się w energicznym, dynamicznym tempie w rytm muzyki, która zmienia się kilka razy do roku na całym świecie, w tym samym momencie.

Kup karnet

Tabata

Tabata, czyli intensywny trening interwałowy to sposób na szybkie pozbycie się zbędnej tkanki tłuszczowej oraz poprawę wydolności organizmu. Szukając skutecznego treningu, który pozwoli poprawić wygląd sylwetki i zapewni lepszą wydolność oraz wytrzymałość organizmu, warto zdecydować się na trening Tabata. Jest on wprawdzie wyjątkowo krótki, ale jego intensywność pozwala osiągać doskonałe efekty. Trzeba tylko wiedzieć, że ćwiczenia Tabata nie są dla każdego i na pewno nie należy się na nie decydować w sytuacji, gdy mamy dużą nadwagę i otyłość lub nasza kondycja fizyczna jest równa zeru.

Kup karnet

Stretching

Stretching to system ćwiczeń rozciągających mięśnie, a przy tym to sposób bardzo prostu i przyczynia się do poprawy ogólnej sprawności ruchowej. To działanie mające na celu zwiększenie elastyczności układu ruchowego ciała. Istotne, aby podczas wykonywania ćwiczeń zachować równomierny oddech i bezpieczną postawę. Nie należy utożsamiać stretchingu z gwałtownym naciąganiem mięśni. Prawdziwy stretching oferuje znacznie szersze możliwości i wiele różnych sposobów rozciągnięcia naszego ciała. Stretching to działanie, dla każdego, który chce poprawić swój codzienny komfort. Pomaga pozbyć się uczucia sztywności i uelastycznia mięśnie.

Kup karnet

Zdrowy kręgosłup

ZDROWY KRĘGOSŁUP to trening skoncentrowany na profilaktyce bólów kręgosłupa, uczenie prawidłowej postawy ciała, wyrównywaniu napięć mięśniowych. Odciążenie kręgosłupa, jego stabilizacja oraz silne mięśnie grzbietu – to główne zalety zajęć. Specjalnie przygotowany zestaw ćwiczeń pozwala złagodzić następstwa nieprawidłowych nawyków postawy i zapobiegać ich pogłębianiu. To znakomita przeciwwaga dla siedzącego trybu życia. Zajęcia spokojne i umiarkowane, przeznaczone dla osób, które chcą zapobiec dysfunkcjom kręgosłupa.

Kup karnet

Power Pilates

PILATES POWER to intensywna wersja klasycznych zajęć Pilates, ćwiczenia angażują całe ciało ze szczególnym uwzględnieniem mięśni głębokich brzucha, pleców i miednicy, trening w nieco szybszym tempie niż standardowe zajęcia Pilates, wykonujemy trudniejsze i bardziej zaawansowane ćwiczenia uzupełniane elementami treningu funkcjonalnego, podczas zajęć wykorzystujemy różnorodny sprzęt typu piłki, taśmy, ciężarki, dzięki wyższej intensywności uzyskujemy dodatkowe efekty takie jak: zwiększenie liczby spalonych kalorii, poprawę kondycji, przyspieszenie metabolizmu, redukcja cellulitu. Zajęcia wpływają korzystnie na ciało jak i na psychiczny relax, redukcję stresu i poprawę samopoczucia. Zwiększ świadomość ciała, uniknij zbędnych napięć w ciele, popracuj nad prawidłową postawą!

Kup karnet

Trening personalny
od 79 zł

Trening Personalny pod opieką wykwalifikowanego instruktora jest najbardziej efektywną formą ćwiczeń fizycznych. Są to 60 min treningi pod okiem Trenera Personalnego w dowolnej liczbie dni w tygodniu, w zależności od kondycji, potrzeb oraz możliwości klienta. Trening składa się z rozgrzewki, indywidualnie dobranego treningu, a także tak ważnego rozciągnięcia mięśni zaraz po ćwiczeniach tzw. stretching asystowany. Dzięki Treningowi Personalnemu każdy jest w stanie uzyskać swoje cele treningowe w szybki i bezpieczny sposób. Indywidualnie dobrany program treningowy podczas pierwszego spotkania z trenerem i analizy potrzeb, jest zawsze dopasowany celów klienta, dzięki czemu trening staje się przyjemnością. Regularne monitorowanie i kontakt z trenerem pozwoli ocenić postęp treningowy, a przede wszystkim utrzymać motywację.

Kup karnet

Zasady korzystania z kart

Multisport:

Posiadacze kart Multisport Plus, Multisport Classic, MultiActive – jednorazowe wejście do siłowni – rejestracja wejścia poprzez aplikację MultiSport.

FitProfit & FitSport:

Jednorazowe wejście do siłowni – raz w ciągu dnia – obowiązkowy wpis do Rejestru Wizyt Vanitystyle.

OK System:

Posiadacze MULTIPAKIETU – jednorazowa usługa open (elektroniczna weryfikacja uprawnień).